Nytt helsprøtt knaskemiddel

Et sprø idé ble sådd da Lars Utseth i Melhus Bakeri fant på å bruke mesk fra ølbrygging til snacksproduksjon. Resultatet ble Ølsprøtt, et sunt og godt knaskemiddel som kan nytes alene eller sammen med andre godsaker. Det ble videre etablert et eget produksjonsselskap, som fikk navnet Attåtnæring AS.

Attåtnæring AS engasjerte oss til å lage identitet og emballasjedesign for Ølsprøtt. Det har vært en morsom reise å være med på, nå ser vi Ølsprøtt-boksene både her og der. I butikker, barer og på matfestivaler. Mange har også knasket på Ølsprøtt i sosiale lag. Ølsprøtt passer ikke bare til øl, det kan designer Ingunn skrive under på. Hun har dilla på å ha det med i sekken på tur!

Ølsprøtt er dessuten finalist i “Det norske måltid”. Vi gratulerer!

Fotograf Mats Kalland, PK Foto, har tatt produktbildene.

EB Attåtnæring identitet
EB Attåtnæring identitet2
EB Attåtnæring identitet3
EB Attåtnæring identitet4
EB Attåtnæring identitet5
EB Attåtnæring identitet6

Engasjert Byrå har levert:
Navn
Logo
Identitet
Emballasjedesign
Foto