En fin dag for anerkjennelse

Dagen i dag, tirsdag 28. juni, er en fin dag for anerkjennelse. Like god som hvilken som helst annen dag, i grunnen. For vi kan alltid bli bedre til å sette pris på hverandre uansett dato eller ukedag.

Så nå skal jeg skryte av et kurs vi har holdt for en kunde. Jeg skal skryte av oss selv. Litt utypisk norsk (kanskje mer trøndersk), men er man gode, ja så må man jo få lov til å si det. Høyt.

I mai kjørte Marianne og Kolbjørn et firedagers kurs for en kunde. Målsetningen var at kunden skulle styrke seg innen fire felter:

kommunikasjon – motivasjon – kundeservice – samhandling.

Etter fire dager med rundt 60 ambassadører som ga av seg selv, oppnådde vi høy involvering, som gav seg utslag i effektiv trening og nyttige øvelser for hver enkelt.

Og når vi spurte dem, i etterkant, om hvordan de mener at kurset og innholdet vil påvirke arbeidsdagen deres i fremtiden?

Da svarte 91% av respondentene positivt eller svært positivt.

Og det er et godt resultat. Og neste gang – så skal det bli enda bedre – det er målet vårt!

comments powered by Disqus